-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Marți, 6 martie 2018, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj se va desfăşura şedinţa extraordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.
Pe ordinea de zi a şedinţei sunt înscrise următoarele proiecte de hotărâri:
1. Stabilirea modalității de gestiune, aprobarea Studiului de oportunitate, Caietului de sarcini și Contractului de delegare a gestiunii Serviciului public de salubrizare (parțial) din Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
2. Aprobarea Regulamentului, Studiului de oportunitate și Caietului de sarcini ale Serviciului public pentru gestionare câini fără stăpân din Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
3. Stabilirea modalității de gestiune, aprobarea Studiului de oportunitate, Caietului de sarcini și Contractului de delegare a gestiunii Serviciului public de alimentare cu apă și de canalizare din Municipiul Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.