-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Luni, 23 decembrie 2019, Municipiul Lugoj a fost notificat că în urma rectificării bugetare i-a fost alocată suma de 614.000 lei pentru a fi utilizată de Direcția de Asistență Socială Comunitară după cum urmează:
•Suma de 504.000 lei este destinată plății indemnizațiilor pentru persoanele cu dizabilități pe perioada concediului asistenților personali în anii 2018 și 2019, conform art. 37, al.3 din legea nr. 448/2006.
•110.000 lei este destinată plății salariilor pe luna noiembrie 2019 pentru asistenții personali ai persoanelor cu dizabilități.
Plățile către beneficiari vor fi efectuate de către DASC Lugoj în prima parte a lunii ianuarie 2019.