-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Având în vedere faptul că la Recensământul General Agricol 2020 colectarea datelor din teren se va realiza cu ajutorul tabletelor, Primăria Municipiului Lugoj caută persoane disponibile ca recenzori care să aibe următoarele abilități:
– Nivelul studiilor: minim studii medii;
– Abilitatea de a utiliza corespunzător terminalul informatic -tableta;
– Capacitatea de a întelege chestionarul electronic;
– Abilitatea introducerii și validării datelor pe suport electronic;
– Capacitatea de a face calcule simple şi corecte la însumarea datelor pentru centralizare, în momentul în care apar erori în aplicatia utilizată pentru recensământ;
– Capacitatea de a desfăşura muncă pe teren;
– Disponibilitate medie de 4 până la 5 ore pe zi (sfârșitul zilei), inclusiv în weekend (sâmbătă și/sau duminică)
– Capacitatea fizică de efort prelungit, pentru a vizita exploatatii agricole, posibil dispersate pe o întindere geografică mare;
– Rezistență la stres și lucru sub presiune;
– Responsabilitate;
– În zonele cu populaţie de altă etnie decât cea română, cunoaşterea şi a limbii acelei etnii şi a specificului etniei respective reprezintă un avantaj în desfăşurarea muncii sale pe teren;
– Capacitatea de a stabili contacte interpersonale, de a fi cordial, plăcut, metodic și riguros;
– Să aibă experiență în realizarea interviurilor (preferat);
– Disponibilitatea de a participa la sesiunile de instruire/informare cu privire la activitatea de desfășurat.
Cererile persoanelor interesate se depun până la data de 04.06.2021, ora 15.00, la Registratura Primăriei, camera 7 sau pe adresa de e-mail: cadastru@primarialugoj.ro.