-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Joi, 30 iunie 2016, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primăriei Municipiului Lugoj, se va desfăşura şedinţa extraordinară a Consiliului Local Municipal Lugoj.
Pe ordinea de zi a şedinţei se află următoarele proiecte de hotărâri:
1. Stabilirea domeniilor în care se organizează comisii de specialitate ale Consiliului Local al Municipiului Lugoj, a numărului şi denumirii acestora, a numărului membrilor fiecărei comisii, precum şi a componenţei nominale a comisiilor. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj
2. Aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I) pentru obiectivul de investiţii “ Amenajare Obor în Municipiul Lugoj”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj
3. Aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I) pentru obiectivul de investiţii “ Drumuri Tapia – Armădia – asfaltare”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj
4. Aprobarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I) pentru obiectivul de investiţii “ Sistematizare Cartier Timișorii 110”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj