-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Joi, 30 martie 2017, de la orele 14.00, în Sala de Consiliu a Primãriei Municipiului Lugoj se va desfãşura şedinţa ordinarã a Consiliului Local Municipal Lugoj.
Pe ordinea de zi a şedinţei sunt înscrise următoarele:
I. Proiecte de hotărâri privind:
1. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 45 din 30.03.2000 privind atribuirea denumirii de strada Sudului DE 887/4. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
2. Completarea Statutului S.C. „Meridian 22” S.A Lugoj. Iniţiatori: consilierii locali Barboni Ioan și Savu Constantin;
3. Modificarea Hotărârii Consiliului Local nr. 166 din 28.10.2010 privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Lugoj în consiliul de administraţie al Spitalului Municipal “dr. Teodor Andrei” Lugoj. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
4. Revocarea Hotărârii Consiliului Local nr. 119 din 28.12.2016 privind concesionarea, în urma licitaţiei publice, a unui teren în suprafaţã de 456 m.p., situat în municipiul Lugoj, str. Timișorii, zona M.A.N. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj;
5. Stabilirea costului mediu lunar de întreţinere și a contribuției de întreținere datoratã de beneficiarii și/sau susținătorii legali ai acestora pe anul 2017, pentru serviciile acordate în regim rezidențial în Căminul pentru persoane vârstnice din cadrul Complexului “Sfântul Nicolae”. Iniţiator: Primarul Municipiului Lugoj.
II. Probleme ale Comisiilor de specialitate.
III. Diverse.