-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Primarul Municipiului Lugoj, ing. Francisc Constantin Boldea, intenţionează să organizeze în data de 22.02.2016 începând cu orele 1300, la sediul Primăriei Municipiului Lugoj, P-ţa Victoriei nr. 4, în Sala de Consiliu, o dezbatere publică cu următoarele teme:
- Acordarea unor facilităţi fiscale pentru majorările de întârziere aferente impozitelor și taxelor locale restante.
- Aprobarea Procedurii pentru documentele justificative necesare pentru acordarea scutirilor la plata impozitului/taxei pe clădiri și teren.
- Aprobarea Înţelegerii de Cooperare între Municipiul Lugoj, judeţul Timiş, România şi oraşul Veliko Gradiste din Republica Serbia.
- Aprobarea agendei acţiunilor sportive pe anul 2016, propuse pentru a fi cofinanţate din bugetul local Capitolul 67.02 – “Cultură, recreere şi religie”, Subcapitolul 05.01 “Acţiuni sportive”.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe cetăţenii municipiului, presa locală, precum şi orice persoană interesată.