-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
DOCUMENTE DE INTERES PUBLIC
- actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice; – structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
- numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
- coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- situația plăților (execuție bugetară), bilanțuri contabile;
- programele şi strategiile proprii;
- lista cuprinzând documentele de interes public;
- lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
- modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.