Despre Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidenţa Persoanelor Lugoj

INFORMAŢII PUBLICE

Conducerea Serviciului este asigurată de un şef serviciu. Funcţionarul responsabil cu furnizarea informaţiilor de interes public este doamna Anderca Lavinia-Nicoleta – consilier în cadrul Compartimentului Stare Civilă.

AUDIENŢE: – şef Serviciu Monica Otilia David – luni – 13:00 -14:00

Telefon: 0256.352.516, 0256.336.025

E-mail: dep@primarialugoj.ro

CONDUCERE:

– Şef Serviciu: Monica Otilia David

PROGRAM CU PUBLICUL:

Starea Civilă și eliberarea cărților de identitate își au sediul în clădirea situată lângă sediul Poliției municipiului Lugoj, din Piața J.C. Drăgan
Starea Civilă și eliberarea cărților de identitate își au sediul în clădirea situată lângă sediul Poliției municipiului Lugoj, din Piața J.C. Drăgan
  1. Evidenţa Persoanelor

    • acte pentru cărţi de identitate:

      Luni, Marţi intre orele 08:30 – 12:00;


      Miercuri între orele 12:00 – 18:30;


      Joi între orele 08:30 – 12:00;

    • Eliberare acte:

      Luni, Marţi, Joi între orele 12:00 – 16:30;


      Miercuri între orele 08:30 – 12:00;


      Vineri între orele 08:30 – 16:30;

  2. Compartiment Stare civilă

    • Preluare acte:

      Luni, Marţi, Joi şi vineri între orele 08:30 – 12:00;


      Miercuri între orele 12:00 – 18:30;


      Sâmbătă între orele 09:00 – 11:00 – preluare declaraţii deces;

    • Eliberare acte:

      Luni, Marţi, Joi, Vineri între orele 12:00 – 16:30;


      Miercuri între orele 08:30 – 12:00;

37

accesări

Font Resize
Contrast