-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
Program cu publicul în zilele de 19 și 21 iunie 2021, pentru înregistrare decese și eliberare adeverințe de înhumare/incinerare: 9:00 – 11:00
Program de lucru cu publicul – Compartiment Evidența Persoanelor
Preluare acte pentru cărți de identitate:
- Luni: 08:20 – 12:00
- Marți: 08:30 – 12:00
- Miercuri: 12:00 – 18:30
- Joi: 08:30 – 12:00
Eliberări acte:
- Luni: 12:00 – 16:30
- Marți: 12:00 – 16:30
- Miercuri: 08:30 – 12:00
- Joi: 12:00 – 16:30
- Vineri: 08:30 – 16:30
Primăria Municipiului Lugoj aduce la cunoștința cetățenilor că se pot face telefonic programări de preluare a cerererilor pentru eliberarea actelor de identitate la Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiului Lugoj.
Programarea se poate face de luni până vineri între orele 10.00 – 12.00, la telefon 0256 352.516, cu maximum 30 de zile înainte de data solicitată.
Prin acest demers municipalitatea intenționează să reducă numărul persoanelor care sunt nevoite să aștepte uneori perioade lungi de timp pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate.
Documente necesare pentru eliberarea de către autoritatea administrației publice locale a documentului din care să rezulte că solicitantul actului de identitate sau, după caz, găzduitorul acestuia figurează înscris în Registrul agricol, cu imobil cu destinație de locuință:
- Cerere;
- Copie CI;
- Act imobil (contract de vânzare-cumpărare/extras CF/declarație autentificată la notar că locuiește la adresa respectivă – în cazul în care nu există contract de vânzare-cumpărare/extras CF sau nu e făcută succesiunea).
Documente necesare pentru eliberarea de către autoritatea administrației publice locale a unui certificat de nomenclatură stradală pentru un imobil cu destinație de locuință:
- Cerere;
- Copie act identitate proprietar;
- Copie act dobândire imobil (extras CF/contract de vânzare-cumpărare, etc.).
Program de lucru cu publicul – Compartiment Stare Civilă
Preluare acte:
- Luni: 08:30 – 12:00
- Marți: 08:30 – 12:00
- Miercuri: 12:00 – 18:30
- Joi: 08:30 – 12:00
- Vineri: 08:30 – 12:00
- Sâmbătă: 09:00 – 11:00, pentru decese
Eliberări acte:
- Luni: 12:00 – 16:30
- Marți: 12:00 – 16:30
- Miercuri: 08:30 – 12:00
- Joi: 12:00 – 16:30
- Vineri: 12:00 – 16:30