-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
“Expo Lugoj-Vârşeţ – Împreună spre un viitor mai bun”
Titlu proiect : Expo Lugoj-Vârşeţ – Împreună spre un viitor mai bun
Numărul şi data de înregistrare a contractului: RO 2006/018-448.01.01.13; 25.09.2008
Linia de finanţare: PHARE CBC 220202
Valoarea proiectului: Costul total al proiectului este de 228.450 EUR din care:
– 204.450 EUR (89,49%) finanţare europeană şi
– 24.000 EUR (10,51%) cofinanţare de la bugetul local.
Beneficiarul contractului de finanţare: Primăria Municipiului Lugoj
Durata contractului: 14 luni
Rezultatele proiectului:
• a fost organizată cu succes o expoziţie transfrontalieră la Lugoj cu participarea unor societăţi comerciale din Lugoj, Vârşeţ şi Mako;
• la expoziţie au participat 22 agenţi economici şi organizaţii din Lugoj, 16 agenţi economici şi organizaţii din Vârşeţ şi o firmă din Mako;
• a fost achiziţionată logistica necesară pentru organizarea expoziţiei transfrontaliere:
– structuri şi panouri din material melaminat pentru amenajare standuri pe o suprafaţă de expunere de 400 mp;
– instalaţie electrică (incluzând 40 de prize triple, 140 de proiectoare de 150W, tablou electric, racordare);
– 900 mp mochetă pentru protejarea suprafeţei de joc a sălii de sport;
– vitrine şi pulturi vitrate (60 bucăţi în total, trei modele);
– mobilier (40 mese, 80 scaune).
• au fost achiziţionate echipamente de sonorizare şi de prezentare vizuală (videoproiector, computer portabil, ecran de proiecţie);• au fost achiziţionate 3 seturi de mobilier (birou, scaun birou, scaun vizitator) pentru standul administrativ din cadrul expoziţiei;
• au fost achiziţionate 3 staţii de lucru şi o imprimantă multifuncţională pentru standul administrativ din cadrul expoziţiei;
• a fost achiziţionat un echipament pentru internet wireless (hot spot);
• au fost editate 3.000 de broşuri de prezentare a expoziţiei şi a firmelor expozante;
• au fost realizate 100 de afişe (50 în limba română şi 50 în limba sârbă) şi 3 bannere pentru popularizarea expoziţiei;
• au fost adunate 30 articole din presa locală, regională şi naţională despre acest proiect în timpul perioadei de implementare.
Stadiu proiect: Implementat