-
Primăria Lugoj
-
Atribuţii conducere
➔
-
Declaraţii de avere şi de interese
➔
-
Ştiri
➔
-
Concursuri de angajare
➔
-
Informații birouri
➔
-
Proiecte cu finanţare europeană
➔
-
Dispoziţii
➔
-
Dispoziţii cu caracter normativ
➔
-
Anunţuri
➔
-
Statut Lugoj
➔
-
Birou Urbanism
➔
-
-
Consiliul Local
-
Servicii Online
-
Informații Publice
-
Informații de interes public
➔
-
Transparența decizională
➔
-
Organizare Institutie
➔
-
Situatie Economica
➔
-
Acordare terenuri gratuite tineri-Legea 15/2003 republicată
➔
-
Guvernare transparentă
➔
-
Hotărâri de aplicare a sancțiunilor pentru fapte contravenționale
➔
-
Oferte vânzare teren
➔
-
Liste ANL
➔
-
Executare Silită
➔
-
Decizii comunicate
➔
-
Birou Autorizaţii, Comercial
➔
-
Documente strategie privind dezvoltarea Municipiului Lugoj
➔
-
Plan de acțiune energie durabilă
➔
-
Strategia Naţională Anticorupţie 2016-2020
➔
-
CEDO
➔
-
Rețeaua școlară
➔
-
-
Orașul Lugoj
-
Sesizări Online
“Paşi spre o dezvoltare durabilă – Elaborarea strategiei de dezvoltare a municipiului Lugoj”
Titlu proiect : “Paşi spre o dezvoltare durabilă – Elaborarea strategiei de dezvoltare a municipiului Lugoj”
Numărul şi data de înregistrare a contractului: Nr.5/08.04.2009, Cod SMIS 1349
Linia de finanţare: Fondul Social European, Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative
Valoarea proiectului: Costul total al proiectului este de 222.910 lei din care:
– 218.450 lei (98%) finanţare nerambursabilă şi
– 4.460 lei (2%) cofinanţare de la bugetul local.
Beneficiarul contractului de finanţare: Municipiul Lugoj
Durata contractului: 12 luni
Rezultatul proiectului:
– o Strategie de Dezvoltare a Municipiului Lugoj pentru perioada 2009 – 2013 elaborată
– o Strategie de Dezvoltare a Municipiului Lugoj pentru perioada 2009 – 2013 aprobată de Consiliul Local Municipal Lugoj
– 5 comunicate de presă publicate contra cost într-un cotidian regional
– 2 bannere montate la locul de desfăşurare a proiectului
– 4 afişe A2 lipite la locul de desfăşurare a proiectului
– 2 cursuri tematice de instruire (Egalitatea de şanse şi de tratament şi Protecţia mediului) organizate
– 58 de persoane instruite la cursul de Egalitatea de şanse şi de tratament dintre care 51 de angajaţi ai Primăriei Municipiului Lugoj şi ai direcţiilor şi instituţiilor pendinte
– echipament IT achiziţionat:
– 1 imprimantă color A3
– 2 staţii de lucru (2 monitoare TFT de 19″, 2 unităţi centrale)
– 2 licenţe sistem de operare Windows
– 2 licenţe Office
– 1.000 de exemplare tipărite din Strategia de Dezvoltare a Municipiului Lugoj
– 2.000 de exemplare tipărite din rezumatul Strategiei de Dezvoltare a Municipiului Lugoj
Stadiu proiect: Implementat